Monday, February 7, 2011

6) KATA dan RASA

Assalamualaikum.............


RASA dan KATA

RASA kadangkala tak boleh terungkap dengan KATA

KATA kadangkala tidak membawa maksud RASA

RASA kadangkala lebih mudah diterjemah dengan cerita

cerita mengenai RASA dia atas kertas

mahupun dalam blog

RASA kadangkala membunuh jiwa

KATA kadangkala membina sengketa

RASA juga kadangkala menjadi benteng keberanian

KATA juga bisa menjadi kekuatan yang utuh



RASA dan KATA


BERBEZA


tapi..............


SANGAT BERMAKNA
SEKIAN 


p/s : klau aku silap aku perlu tahu salah aku...kerana itu kelemahan yang akan membuatkan orang yang kasih menjadi benci....orang yang dekat menjadi jauh ( mungkin kerana setiap kali aku buat salah..mak aku akan bagitau apa salahku..terdidik begitu )

TERIMA KASIH




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...